Նպատակ: Այս փաթեթը նախատեսված է այն բիզնեսների համար, որոնք ունեն SMM մասնագետ, սակայն անհրաժեշտ է փորձառու մարքեթոլոգի կողմից վերահսկողություն, վերլուծություն և ռազմավարական ուղղորդում՝ բիզնեսի մարքեթինգային նպատակներին հասնելու համար։
1. Մարքեթինգային ռազմավարության մշակում Ձևավորվում է բրենդի/ծառայության զարգացման ռազմավարական ուղին՝ շուկայի և մրցակիցների վերլուծության հիման վրա։
2.Տնտեսական քաղաքականության մշակում Պրոդուկտը կամ ծառայությունը դարձնում ենք մրցունակ՝ գնագոյացման, փաթեթավորման ու շուկայում դիրքավորման հարցերում։